ریال
فیلتر تلفن
جمعه 10 فروردين 1403

پنج شنبه, 31 تیر 1395 15:00

دستگاه هیبرید پاناسونیک

رتبه این آیتم
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
دستگاه سانترال آنالوگ پاناسونیک (KX-TEA308/TES824/TEM824)

دستگاه سانترال آنالوگ پاناسونیک
جدول مقایسه >
ویژگی ها مشخصات تلفن های سانترال مناسب
مراکز تلفن آنالوگ پاناسونیک جهت استفاده در شرکت های کوچک و متوسط و با ویژگی های منحصر به فرد طراحی شده است.
• سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ای با راهنمای صوتی
• دسترسی مستقیم به داخلی ها (DISA) از طریق پیغام
• پیغام های صوتی از پیش ساخته شده (BV)
• قابلیت CID در تلفن های تک خط و آنالوگ (SLT-APT)
• پشتیبانی از سرویس پیام کوتاه
• امکان سفارشی کردن و نگهداری هوشمند
• توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام
• سازگاری با درب بازکن، آیفون و زنگ درب
• قابلیت برنامه ریزی از طریق PC و نگهداری آسان
• مدیریت هزینه ها
• محاسبه Call Charge دستگاه سانترال آنالوگ پاناسونیک
بروشور سانترال آنالوگ
کاتالوگ سانترال آنالوگ
ویژگی ها

قابلیت های مفید و کارآمد مدیریت مؤثر تماس ها مدیریت هزینه ها
قابلیت های مفید و کارآمد

سیستم پاسخگویی خودکار سه مرحله ای
این سیستم اجازه می دهد تا فرد تماس گیرنده بدون نیاز به اپراتور از طریق پیغام های ذخیره شده و فشردن یک کلید به داخلی مورد نظر خود هدایت شود. همچنین می تواند به گروهی از داخلی ها، یک خط بیرون از مجموعه (مانند شماره تلفن همراه) و ... نیز متصل شود و یا با کمک پیغام های ضبط شده در DISA و بدون نیاز به راهنمایی اپراتور حتی در ساعات غیر اداری به طور خودکار به داخلی دستگاه فکس متصل شده و اسناد خود را ارسال نماید.
پیغام های صوتی از پیش ساخته شده (BV)
به کمک این سیستم شما می توانید به سهولت پیغام صوتی اضافه کنید بدون اینکه به یک صندوق صوتی جداگانه نیاز داشته باشید و از اینکه تماس ها و پیام های مشتریان و همکاران خود را از دست نداده اید مطمئن شوید.
شما با سفارشی کردن mailbox خود و ضبط پیغام های دلخواه، زمانی که قادر به پاسخگویی تماس ها نبودید، می توانید آنها را برای تماس گیرنده پخش نمائید. تماس گیرندگان هم می توانند به صورت مستقیم پیام های خود را در mailbox شما ذخیره نمایند. مراکز تماس و گروه داخلی ها علاوه بر mailbox اختصاصی خود امکان استفاده از یک mailbox مشترک جهت گذاشتن پیغام تماس گیرندگان را داشته و در این صورت امکان پخش پیغام توسط همه ی آنها وجود خواهد بود.
* این قابلیت به کمک کارت اختیاری (Voice Message) امکان پذیر می باشد.
قابلیت Caller ID
تشخیص تماس گیرنده، مدیریت بهتر تماس ها!
سانترال های کم ظرفیت با سرویس Caller ID سازگار بوده و کاربران تلفن های تک خط (SLT) و تلفن های آنالوگ (APT) می توانند شماره تماس گیرنده را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده نمایند. با تلفن های سانترال تا 20 تماس اخیر و مجموعاً برای کل سیستم تا 300 تماس قابل دسترس خواهد بود (Call log) و به راحتی می توان با شماره های ورودی ثبت شده تماس گرفت.
* کارت اختیاری جهت فعالسازی این قابلیت مورد نیاز است.
مسیریابی SMS
سرویس پیام کوتاه (SMS) یک روش مقرون به صرفه و محبوب برای ارسال پیام های متنی بین خطوط ثابت و همراه می باشد. شما با سفارشی سازی سیستم می توانید پیام های متنی خود را به طور مستقیم به تلفن تک خط (SLT) با حصول اطمینان از اینکه پیغام هایتان به سرعت و ایمن (به صورت خصوصی) به کاربر مورد نظر در مقصد می رسد، ارسال نمائید.
* در صورت پشتیبانی مخابرات منطقه از قابلیت Caller ID و SMS
* با استفاده از کارت Caller ID و تلفن های سازگار با قابلیت SMS
مدیریت مؤثر تماس ها

دیاگرام دستگاه سانترال آنالوگ پاناسونیک
توزیع یکنواخت تماس (UCD) از طریق پیغام
جهت مدیریت سریع و آسان تماس ها با استفاده از ویژگی UCD می توان تماس های ورودی را میان گروهی از داخلی ها توزیع کرد که این امر علاوه بر اینکه از تماس های از دست رفته جلوگیری می کند موجب می شود بار کاری اپراتور نیز کاهش یابد. در صورتی که تمام داخلی های موجود در گروه اشغال باشند پیغام مربوطه برای تماس گیرنده پخش می شود. این قابلیت به ویژه در شرکت هایی کاربرد دارد که تمام تماس ها در یک گروه تنها به یک داخلی متصل می شوند و در صورت اشغال بودن درون صف قرار می گیرند.
قابلیت Forward کردن تماس
در مواقع اشغال بودن، عدم پاسخگویی و ... تماس هایی که با داخلی شما گرفته می شود از جمله تماس های داخل و خارج از شرکت و تماس های منتقل شده (Transferred) را می توان به Mailbox، داخلی دیگر و یا خطی خارج از ساختمان فوروارد کرد و علاوه بر افزایش بهره وری، خدمت رسانی به مشتریان را نیز بهبود بخشید.
تعریف زمان های Day/Night/Lunch
با امکان قرار دادن دستگاه در مدهای زمانی (روز/شب/زمان استراحت) می توان عملکرد سیستم را در زمان های مختلف تغییر داد.
زنگ، آیفون و درب بازکن (آپشنال)
تا چهار Doorphone را می توان به این سیستم متصل نمود. وقتی مراجعه کننده ای کلید Doorphone را می فشارد تلفن داخلی از پیش تعریف شده، زنگ خورده و کاربر می تواند با پاسخگویی به تماس، با او صحبت نماید. زنگ های استاندارد نیز می توانند به این سیستم متصل شده و صدای زنگ توسط سیستم شناسایی شود. تماس های Doorphone به صورت زنگ درب، زنگ گوشی و یا هر دو قابل شناسایی هستند. علاوه بر آن برای بازکردن درب از طریق داخلی نیز می توان درب بازکن را به این سیستم اضافه نمود.
* نیازمند استفاده از کارت مربوطه
تماس اضطراری
شما می توانید تا 5 شماره را به عنوان تماس اضطراری مانند پلیس، آتش نشانی، اورژانس و ... که قابلیت محدودیت تماس را نیز لغو می نماید در سیستم ثبت کنید.
ایجاد کنفرانس پنج طرفه
در این سیستم تا پنج نفر می تواننددر یک کنفرانس تلفنی شرکت نموده و حداکثر تا 2 خط خارجی وارد کنفرانس شوند.
قابلیت Room Monitor
از طریق یک گوشی اختصاصی آنالوگ یا یک Doorphone می توان یک اتاق را مانیتور و نظارت کرد. این قابلیت جهت مقاصد امنیتی و یا استفاده در اتاق کودک مفید می باشد.
تعریف گروه داخلی ها
سیستم از 8 گروه داخلی پشتیبانی می کند. ویژگی های زیر با تعریف گروه برای داخلی ها فعال می شوند :
قابلیت Call Pick up : هر عضو گروه می تواند به تماس های دریافتی سایر اعضای گروه خود پاسخ دهد.
پیجینگ در گروه : هر عضو می تواند عضو دیگری در گروه را فراخوانی یا پیج نماید. Hunting group, DISA, Ring group و ... از دیگر قابلیتهای خاص "گروه داخلی ها" می باشد.
انتخاب صدای زنگ متنوع
شما می توانید از میان الگوهای مختلف، صدای زنگ خاصی را برای تماس های خارجی، داخلی، Doorphone و حتی برای شناسایی تماس های کاری و شخصی، انتخاب نمائید.
پیام انتظار
وقتی با داخلی تماس گرفته شده و به دلیل اشغالی یا عدم پاسخگویی موفق به مکالمه نشده، کاربر از داشتن این تماس با استفاده از این ویژگی آگاه شده و تنها با فشردن دکمه روشن MESSAGE بر روی تلفن اختصاصی آنالوگ با کاربر موردنظر تماس بگیرد.
مدیریت هزینه ها

قابلیت گزارش گیری
از این سیستم می توان اطلاعاتی مانند تاریخ، زمان، شماره داخلی، شماره های گرفته شده، مدت زمان مکالمه و غیره را استخراج، ثبت و یا چاپ کرده و از این طریق هزینه تماس ها را مدیریت و بهره وری کارکنان و میزان استفاده آنها از سیستم تلفن را بررسی نمود.
حساب کاربری
حساب کاربری می تواند برای صدور صورت حساب تماس های کاربر استفاده شود. تماسهای گرفته شده با آی دی کد ها در خروجی، قابل چاپ هستند. با کد تأئید حساب، تماس ها کنترل شده و جلوی هدر رفتن هزینه ها تا حد زیادی گرفته می شود، زیرا کاربر برای گرفتن تماس های راه دور باید کد تائید خود را وارد نماید.
محدودیت تماس
بستن دسترسی کاربران خاص به کد شهری و کشوری در این سیستم، جهت محدود کردن کاربران قابل برنامه ریزی خواهد بود.
محدود کردن مدت مکالمه
با تعریف زمان برای مکالمه، اگر زمان از تایم تعریف شده تجاوز کند 15 ثانیه قبل کاربر بوقی را شنیده و از منقضی شدن زمان مکالمه آگاه شده و نمی تواند به صحبت خود ادامه دهد.
مشخصات

ظرفیت سیستم
TEM824 TES824 مدل
6 3 پایه تعداد خطوط شهری (CO lines)
8 8 حداکثر
16 8 پایه تعداد خطوط داخلی (Extensions)
24 24 حداکثر
4 4 درب بازکن
5,000,000 ریال
تعداد:
خوانده شده 1668 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.