ریال
جمعه 10 فروردين 1403

پنج شنبه, 13 آبان 1395 07:36

شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 13 آبان 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت تضامنی تاجمیر ریاحی و شرکا در سال ۱۳۸۶ پس از اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی ایران در شهر اصفهان با شماره ثبت ۳۴۱۸۶ تاسيس و راه اندازی گرديد. در این سال ها، صرافی تاجمیر با بهره مندی از امکانات گروه تاجمیر ریاحی، در ارائه خدمات ارزی در عرصه بین المللی، هوشمندانه به جلو حرکت کرده و با استفاده از توان تخصصی خود در داخل کشور و اخذ مجوزهای مورد نیاز، گستره فعالیت های خود را به طور مستمر توسعه داده است. این شرکت با رعایت کلیه مقررات عرف و بین المللی و استفاده از قابلیت های حرفه ای خود به خصوص در کشورهای کانادا، امارات و هنگ کنگ، توانسته نقش بسیار موثری در پیشبرد فعالیت های اقتصادی داشته باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این شرکت، ارتباط مناسب با شرکت ها و مجموعه های بزرگ کشور و بانک های تراز اول داخلی و بین المللی است. همچنین صرافی تاجمیر مفتخر است با استفاده از فضای مجازی و ارائه خدمات الکترونیکی و به لطف تجربه و تخصص مديران مجرب خود، خدماتی شايسته و دائمی را به هموطنان عزيز و فعالان اقتصادی داخل و خارج از کشور ارائه نمايد. همکاری با اکثر صرافی های معتبر و مجاز در تهران و سایر کلانشهرهای کشور و برخی کشورهای دیگر و استفاده از جدیدترین خدمات بانکی از سایر مشخصه های این صرافی است.

صرافی تاجمیر با برخورداری از ده ها پرسنل متخصص با تحصیلات عالیه در داخل و خارج از کشور، علاوه بر ارائه انواع خدمات ارزی، در عرصه جهانی نیز توانسته با استفاده از روش ها و ابزارهای مالی، امکانات ویژه ای جهت جلوگیری از ضررهای احتمالی و حتی ایجاد سودآوری فراهم آورد. امروزه با متحول شدن تبادلات ارزی، داشتن مشاوری حرفه ای در زمینه فعالیت های مالی بین المللی، برای شرکتهای تجاری و بازرگانی که خدمات و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه می کنند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

موسسین صرافی همواره معتقدند رشد هر موسسه اقتصادی نه تنها بر ارائه خدمات مناسب و حرفه ای به مشتریان و رعایت اصول و قوانین بین المللی، بلکه بر آینده نگری و نوآوری در ارائه خدمات و محصولات جدید استوار است. بر اساس همین اعتقاد، صرافی تاجمیر در دوره کوتاه فعالیت خود، توانسته از ساختار یک صرافی سنتی به موسسه ای جهان تراز با ارائه خدمات گوناگون مالی و برخورداری از برترین استانداردها و روشهای بین المللی ترقی نماید.

ماموریت صرافی

ارائه کلیه خدمات ارزی به مشتریان داخلی و خارجی در زمینه های ذیل:

• خريد و فروش کليه ارزهاي معتبر کشورهای مختلف دنيا

• ارسال و دریافت حوالجات ارزي در سراسر دنيا از طریق سیستم بانکی مطابق با قوانین بین المللی

• خريد و فروش طلا و مسکوکات

• مشاوره در امور ارزی (افتتاح حساب ارزی، انواع تبادلات ارزی، تسویه تعهدات یا اقساط ارزی و ...)

• ارائه خدمات نقل و انتقالات ارزی از طریق سیستم ها و روش های بین المللی از جمله Western Union

استراتژی های صرافی

• ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان از طریق ارائه بهترین کیفیت، کامل ترین و مطمئن ترین خدمات و با کمترین هزینه در سریع ترین زمان

• برقراری ارتباطات حرفه ای با شرکای تجاری، همکاران، پرسنل و مشتریان

• اطلاع رسانی شفاف و کامل به مشتریان جهت افزایش آگاهی ایشان

• ایجاد زیرساخت های اطلاعاتی و عملیاتی مورد نیاز جهت ارائه خدمات به مشتریان


http://tajmirexchange.com
خوانده شده 1347 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.