ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

شنبه, 11 فروردين 1403 10:06

کولر گازی ایستاده 60000 گری greeeiranian مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس : سه راه امین حضور خیابان ایران بازار بزرگ امیر کبیر طبقه دوم
تلفن :08734235452
موبایل :09120340517
ایمیل : https://t.me/gree_iranian
از ویژگی های جذاب این محصول می توان به عملکرد دوگانه آن اشاره کرد که به ما این امکان را می هد که در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده کنیم. علاوه بر این باید گفت که کولر گازی ها دارای کلاس های آب و هوایی مختلفی هستند که هر کدام از این کلاس ها برای مناطق مختلفی هستند. کولر گازی ایستاده 60000 گری دارای کلاس آب و هوای T3 می باشد که نشان دهنده‌ی آن است این محصول برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای مناسب می باشد. ناگفته نماند که قدرت سرمایشی و گرمایشی این محصول برابر با 60000 BTU/h می باشد.

از ویژگی های این کولر گازی می توان به گاز مبرد R410a اشاره کرد که یکی از بهترین گاز ها در کولر گازی می باشد. علاوه بر این ها باید گفت که کولر گازی ایستاده 60 هزار گری دارای کمپرسور اسکرال می باشد. کمپرسور اسکرال جزو قدرتمند ترین موتور های موجود در اسپلیت ها می باشد که کمپانی گری برای محصولات ایستاده خود از آن بهره می برد. ناگفته نماند که کولر گازی ایستاده گری 60000 جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد.

کولر گازی ایستاده 60000 گری بدون اینورتر مدل تاور H60H3
قدرت خنک کنندی کولر گازی ایستاده 60000 گری
کولر گازی ها به دسته های مختلفی همچون دیواری، ایستاده، داکت و پرتابل تقسیم می شوند که کولر گازی های ایستاده یکی از قدرتمند ترین اسپلیت ها می باشد. محصولات ایستاده کمپانی گری در ظرفیت های مختلفی طراحی و تولید شده اند که شما می توانید آن ها را در وب سایت گری ایرانیان مشاهده کنید.

کولر گازی ایستاده 60000 گری بدون اینورتر مدل تاور H60H3 با عملکرد سرمایشی و گرمایشی که دارد با ظرفیتی برابر با 60000 BTU/h طراحی شده است که برای مکان های بزرگ با متراژ 150 متر مربع به بالا بسیار مناسب می باشد. ناگفته نماند که این کولر گازی دارای پرتاب باد 4 جهته می باشد که می تواند هوای تولید شده را به صورت یکنواخت به تمامی جهت ها پرتاب کند.

قدرت خنک کنندی کولر گازی ایستاده 60000 گری بدون اینورتر مدل تاور H60H3
مصرف انرژی کولر گازی ایستاده 60000 گری
یکی از نکاتی که بسیار مهم و قابل بحث می باشد مصرف انرژی کولر گازی می باشد. کولر گازی های کمپانی گری به دو دسته اینورتر و بدون اینورتر تقسیم می شوند که کولر گازی ایستاده 60000 گری مدل تاور H60H3 جزو محصولات بدون اینورتر این کمپانی می باشد. کولر گازی های که از فناوری اینورتر بهره نمی برند نسبت به سایر اسپلیت های که از این فناوری هوشمند بهره می برند مصرف انرژی بیشتری دارند. کمپانی گری برای این محصول خود توانسته گرید انرژی B را بدست آورد.

یکی دیگر از نکات کمپرسور آن می باشد. کمپانی گری برای کولر گازی های ایستاده خود از کمپرسور اسکرال بهره می برد. می توان گفت که کمپرسور های اسکرال یک سطح از کمپرسور های روتاری بالاتر می باشد. کمپرسور اسکرال یکی دیگر از موتور های پر قدرت می باشد که در صنعت کولر گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی های خوب این محصول می توان به بازدهی آن اشاره کرد همچنین کاهش لرزه که باعث شده است میزان سروصدا های دستگاه کمتر شود علاوه بر این می توان به طراحی ساده آن اشاره کرد که در ساخت آن از قطعات کمتری استفاده شده است که همین باعث شده کنترل آن ساده و قابل اطمینان تر باشد.
خوانده شده 101 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.