ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 21 فروردين 1403 11:04

خرید کالباس بر اتوماتیک در allscale مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :چهارراه تیموری، به طرف مترو دانشگاه شریف، ساختمان یاس، پلاک 116، طبقه 3، واحد 10
تلفن :02166055298
ایمیل : info@allscale.co
وجود یک کالباس بر اتوماتیک ژامبون، یکی از اصلی ترین نیازهای پروتئینی هایی با حجم کاری بالا و کارخانجات پخش مواد پروتئینی میباشد.
این دستگاه بدون نیاز به نیروی انسانی توسط موتور قدرتمند و حرکت اتوماتیک ریل ژامبون ها را با سرعت و ضخامت قابل تنظیم برش میدهد. کالباس بر اتومات بدون نیاز به نیروی انسانی و یا دخالت دست قادر است تا در بازه زمانی بسیار کم و با سرعت بالایی برش های یکدست و تمیزی را برای شما ارائه دهد. به این روش که پس از قرار گیری ژامبون بر روی دستگاه، اسلایسر به صورت خودکار عملیات برش را انجام می دهد.
استفاده از کالباس بر دستی در مراکزی که از حجم کاری بالایی برخوردار هستند علاوه بر استفاده بیهوده از نیروی انسانی موجب اتلاف وقت نیز میگردد بنابراین پیشنهاد ما برای مراکز پخش و … استفاده از اسلایسر اتوماتیک میباشد. کمپانی امگا، اوماس، آر جی وی، بیکرز، نوآو و بیزربا از جمله سازندگان کالباس بر حرفه ای هستند که با تولید این محصولات به شهرت جهانی دست یافته اند.

ما در این بخش انواع کالباس بر اتوماتیک با کیفیت را معرفی میکنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره قبل از خرید با ما در ارتباط باشید. می توانید جهت خرید به صورت اینترنتی یا آنلاین و حضوری اقدام نمایید.
خوانده شده 84 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.