ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 26 فروردين 1403 12:11

شینه ارت مسی در barghetayko مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :لاله زار جنوبی کوچه بوشهری پاساژنیروصنعت زیرزمین دوم پلاک 00/20
تلفن :33938304-021
ایمیل : sanayebarghetaiko@gmail.com
در صورت استفاده از شینه ارت مسی نیاز به وجود ترمینال شاخه ای نخواهد بود. به این علت که استفاده از مس باعث می شود میزان رسانایی قابل قبولی در سیستم ایجاد گردد. یکی از مهمترین دلایل استفاده از این تجهیزات قابلیت انشهاب گیری بهتر در شبکه می باشد. نکته ی دیگر اینکه کار شما نمای قابل قبول تر و زیباتری از خود به نمایش می گذارد.

استفاده از شینه ارت مسی مزیت های زیادی دارد، از جمله مزایایی که می توانیم به آن اشاره کنیم مقاومت و استحکام بسیار بالای این محصولات می باشد، همچنین هدایت بهتر جریان الکتریکی را به وجود می آورد و در مقایسه با انواع کابل از تعویض آسانتری برخوردار است.

کاربردهای شینه ارت مسی
شینه ارت مسی نقش مهمی در سیستم های برقی بر عهده دارد. معمولا با استفاده از شینه مسی نول و شینه مسی ارت میان تجهیزاتی همچون ژنراتورها، تبدیل گاه ها و… که ولتاژ برابری دارند اتصال به وجود می آورند. برای کارکرد بهتر سیستم از یک وسیله رسانا با نام شینه که باعناوین مختلف دیگری نظیر شینه یا باس بار شناخته می شوند استفاده می کنند. درباره شینه ها، باید بگوییم این وسایل قابلیت این را دارند که انرژی همه تجهیزات متصل به آن ها، را که با یکدیگر پیوند میخورند را به شکل مستقیم با همان میزان ولتاژ و یا پس از افزایش و یا کاهش ولتاژ به وسیله ترانسفورماتور، ولتاژ مورد نیاز را به سمت مصرف کننده ها هدایت کنند. بنابراین میتوانیم بگوییم شینه ها، مسئولیت عمل جمع و پخش شدن انرژی را بر عهده دارند.

شینه مسی ارت از قطعات پر استفاده در صنعت برق به شمار می روند. مسئولیت این قطعات هدایت جریان الکتریکی در تابلو های برق است به این ترتیب که جریان موجود به همه ی قطعاتی که در تابلوی برق موجود است می رسد. این شینه ها معمولا دارای ساختار مستطیلی شکلی می باشند که در تابلو برق کاربرد زیادی دارند جنس آن ها آلومینیوم یا مس می باشد. با توجه به ساختار آن ها معمولا از نوع مسی آن ها بیشتر استفاده می شود. در حقیقت از این تجهیزات به جای کابل در تابلو های برق استفاده می کنند. طول این شینه ها معمولا ثابت می باشد اما در رابطه با عرض و ضخانت آن اغلب متناسب با نیاز مصرف کننده انتخاب می شود.

شینه مسی ارت دارای مصارف بسیار زیادی می باشد. می توانیم این محصول را در تمام تابلو های برق مشاهده کنیم. یکی دیگر از کاربرد های این نوع شینه ها استفاده از آن ها در اتصال هادی حفاظتی می باشد، که این کاربرد شامل رساناهای های هم ولتاژ و رساناهای مربوط به اتصال زمین می باشد اساس کار آن به این شکل است که سیم ارت اصلی را از طریق الکترود های زمین به این شینه ارت متصل می کنند و سپس به صورت موازی با کمک سیم های نول و فاز تا دستگاه های الکترونیکی کشیده می شوند. می توانید روی شینه سوراخی ایجاد کنید و با استفاده از پیچ و مهره فضا هایی را برای انشعاب گیری طراحی و راه اندازی را انجام دهید.
خوانده شده 66 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.