ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 11:20

پاور یونیت هیدرولیک samahydro مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :تهرانپارس، جاده دماوند، خیابان اتحاد، اتحاد یازدهم غربی، کوچه اسوه جنوبی، پلاک 13
موبایل :09122092056
ایمیل : info@samahydro
بعد از مشاوره و تبادل اطلاعات فنی، عملکرد سیستم هیدرولیک. ما پیش فاکتوری بابت سفارش تقدیم شما می‌کنیم. و بعد از تائید هزینه ساخت، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بابت تهیه لوازم و قطعات پرداخت می‌کنید. بعد از پرداخت و ثبت سفارش، مشخصات یونیت و نام شخص و یا شرکت به لیست سفارشات مجموعه اضافه می‌شود. و روند ساخت از همان زمان آغاز می‌شود. پیگیری و مشاوره تا انتهای ساخت همچنان با مشتریان حفظ می‌گردد.

روند سفارش یونیت هیدرولیک
زمان تحویل یونیت هیدرولیک در این مجموعه
همیشه سعی ما بر آن بوده که تا در سریعترین زمان ممکن سفارشات را آماده و تحویل مشتریان دهیم. از این رو مخازن هیدرولیک که مشخصات آن را در بالا مشاهده می‌کنید از قبل آماده کرده‌ایم. اما در بعضی موارد ما الزاما باید بر اساس نیاز سیستمی، قطعاتی را ساخته و بر روی یونیت نصب کنیم. و ساخت این قطعات به زمان تحویل کار اضافه می‌شود. که معمولا بین 2 الی 7 روز کاری یونیت‌ها آماده و تحویل مشتریان می‌گردد.

انواع ساخت یونیت هیدرولیک در این مجموعه
1. یونیت هیدرولیک صنعتی
این مدل یونیت‌ها برای دستگاه‌های صنعتی طراحی و ساخته می‌شود. خطوط تولید، دستگاه پرس، تزریق، دایکاست، پانچ، خم و برش ورق مورد استفاده قرار می‌گیرد. و یا برای دستگاه‌هایی که نیاز به تعمیر دارند و قرار بر بازسازی و بروزرسانی دارند. و یا در اکثر موارد قرار بر تغییر کاربری آن دستگاه باشد. و بسیاری از دستگاه‌های هیدرولیک دیگر که نیازمند یونیت هیدرولیک هستند.
2. یونیت هیدرولیک بالابری
این مدل ساخت یونیت برای مصارف بالابری است که وظیفه حمل بار را برعهده دارند. متاسفانه در بسیاری موارد دیده شده که سازندگان بالابر این مدل یونیت را به جای یونیت آسانسوری می‌فروشند. این مدل بخاطر نداشتن ضریب ایمنی بالا فقط برای حمل بار استفاده می‌شود. و مهم‌ترین تفاوت این دو در استفاده از شیر هیدرولیک آن است. و مدل ارزان‌تری نسبت به آسانسوری است.
3. یونیت هدرولیک آسانسوری
ساخت این مدل، مختص به جابجایی نفر است. و شیرهای نصب شده در این یونیت از کیفیت و ضریب ایمنی بالایی برخوردار است. معمولا در این مدل یونیت هیدرولیک از الکتروموتورهای غوطه ور در روغن و از پمپ هیدرولیک اسکرو استفاده می‌شود. این مدل ساخت یونیت هیدرولیک یکی از مدل‌های کاملا بی صدا محسوب می‌شود. و به همین دلیل می‌توان آن را در منزل هم نصب و استفاده کرد.
4. یونیت هیدرولیک دریایی یا فراساحل
شرایط محیط کاری با رطوبت بالا حساسیت ساخت این مدل یونیت هیدرولیک را افزایش می‌دهد. استفاده از متریال، با کیفیت بالا یکی از ملزومات ساخت این مدل یونیت است. بعد از ساخت و آماده سازی، رنگ کاری و استفاده از چندین پوشش رنگ نیز به این حساسیت اضافه می‌کند. از جمله این یونیت‌ها می‌توانیم به یونیت سکان کشتی و بالابر تور صیادی اشاره داشت.
5. یونیت هیدرولیک برای صنعت کشاورزی، دارویی و غذایی
در صنایع کشاورزی و دارویی و حتی غذایی بهترین جایگزین سیستم پنیوماتیک است. ولی در شرایطی که به نیروی بالایی نیاز باشد امکان استفاده از آن نیست. در این شرایط باید از سیستم هیدرولیک استفاده کرد. آلودگی از طریق روغن هیدرولیک یکی از معضلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد. ساخت این مدل یونیت هیدرولیک نیاز به طراحی خاص و ساخت با ترفندهای خاص دارد.
خوانده شده 54 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.