ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 02 ارديبهشت 1403 13:46

ادوردز بهتر است یا سئو arvinkaren مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :سعادت آباد، سرو غربی، کوچه آر یا، پلاک 4، واحد 6
تلفن :22362640
ایمیل : info [ at ] arvinkaren.com
نمره کیفیت (Quality Score ) البته گوگل به میزان کارایی و ارتباط خواسته های جستجوکنندگان با مطالب سایت نگاه می اندازد.بالاتر گفتیم که کیفیت سایت برای تبلیغات Adwords خیلی مهم نیست اما اینکه هر وبسایت اسپم و غیر مرتبطی در نتایج بالای جستجو قرار بگیرد با الگوریتم گوگل متضاد است، پس گوگل به میزان ارتباط صفحه سایت که توسط ادوردز در رتبه بالا قرار گرفته است با میزان ارتباط خواسته کاربر اهمیت می دهد. مسئله بعدی که در کیفیت وبسایت در این زمینه اهمیت دارد این است که زمانی که جستجو کننده در موتورهای جستجو به دنبال مطلب خاصی می گردد و زمانی که صفحه پیوند و عنوان شما در نتایج نمایش داده شد و کاربر بر روی آن کلیک می کند باید مطالبی مرتبط با آنچه که کاربر به دنبال آن می باشد نمایش داده شود. نمایش داده شدن صفحه عمومی و خانه برای کاربر می تواند سردرگم کننده و ناخوشایند باشد.برای مثال اگر کاربری در گوگل به دنبال کفش مردانه ورنی میگردد بهتر است که لینک همین نوع کفش برای کاربر نمایش داده شود، به جای اینکه کاربر مجبور باشد در صفحه اصلی سایت بازهم به دنبال محصول مورد نظر خود باشد. هر چه نمره کیفیت سایت از دید گوگل بالاتر باشد برای شما بهتر است.اگر نمره کیفیت شما نسبت به رقبا بالاتر باشد، تبلیغات شما از طریق ادوردز در رتبه های بالاتر قرار خواهد گرفت. همچنین یک انتخاب و روش دیگر وجود دارد که خیلی رایج نیست و Cost-Per-Impression (CPM) نام دارد.این روش اینطور است که در ازای هر 1000بار که تبلیغ شما در نتایج موتورهای جستجو قرار می گیرد و به کاربر نمایش داده می شود هزینه ای را به آنها پرداخت می کنید.از این هزاربار چه کاربر وارد سایت شما بشوند چه نشود اهمیت ندارد و هزینه باید پرداخت شود.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو چیست؟ سئو یا همان SEO که مخفف شده عبارت Search Engine Optimization می باشد در واقع اجرا و بکارگیری تمرینات و دستورالعمل هایی می باشد که باعث افزایش کمی و کیفی ترافیک سایت در نتایج طبیعی و ارگانیک موتورهای جستجو می شود.در واقع تفاوت اصلی گوگل Adwords و سئو در اینجاست که رتبه بندی سایت براساس سئو به صورت طبیعی و براساس شایستگی سایت مشخص می شود. سئو دقیقا چیست؟ برای درک بهتر اینکه سئو دقیقا به چه معنی می باشد، بهتر است گزینه ها و بخش های زیر را مطالعه کنید.

کیفیت ترافیک: شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در سطح دنیا را به سمت سایتتان جذب کنید، اگر گوگل به این جستجوکنندگان گفته باشد که سایت شما یک محصول یا خدمت خاصی را ارائه می دهد اما اگر سایت شما چیز دیگری ارائه دهد، این ترافیک کیفیت پایینی خواهد داشت. مثلا مشتری به دنبال خرید قهوه از وبسایت می گردد اما سایت ما تنها ساخت قهوه را آموزش می دهد و اگر گوگل این بازدیدکننده را به سایت ما متصل کند، این ترافیک برای ما اصطلاحا ترافیک بی کیفیت خواهد بود و مشتری هم به مقصود خود نرسیده است.در عوض شما باید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که دقیقا به دنبال مطالب شما می باشند و یا به آن علاقه مندند.
کمیت ترافیک: بعد از آنکه افراد درست و مدنظر از طریق نتایج موتورهای جستجو وارد سایت شدند زمان آن است که تعداد این افراد بیشتر شود.ترافیک مفید بیشتر، مسلما بهتر است.
نتایج و ترافیک طبیعی: ترافیک طبیعی به هر ترافیکی که بدون پرداخت هزینه بدست می آید را ترافیک طبیعی می گویند.
سئو شدن سایت برای وبسایت ها نتایج بالا را در پی دارد.یعنی سایتی که به سئوی آن پرداخته می شود ترافیک طبیعی با کیفیت آن افزایش پیدا می کند.
کارکرد سئو چگونه است؟ شما ممکن است تصور کنید که یک موتور جستجو یک وبسایت است که با تایپ کردن یا صحبت کردن و ذکر درخواست، تعدادی از سایت ها که در لیست های مختلف طبقه بندی کرده است را براساس سوال شما نمایش می دهد. این مسئله تا حدی درست است اما تا بحال به پیچیدگی و جادویی که در پشت این پیوندها وجود دارد فکر کرده اید؟ به شما خواهیم گفت که این اتفاق چگونه رخ می دهد: گوگل یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید دارای اصطلاحا خزندگان (Crawler ) و ربات هایی می باشند که این ربات ها هر نوع اطلاعات و محتوایی را که در اینترنت وجود دارد را جمع آوری می کنند و آنها را به موتورهای جستجوی مختص خود تحویل می دهند.سپس این داده ها براساس الگوریتم هایی پردازش می شوند و براساس کلمات کلیدی و میزان ارتباط در دسته بندی خاص خود قرار می گیرند و سعی می شود تا هر صفحه سایت براساس بیشترین میزان ارتباط با خواسته کاربر به او تحویل داده شود. عوامل بسیار زیادی در الگوریتم ها و تعیین میزان ارتباط صفحات وجود دارد.عواملی مانند به کارگیری کلمه کلیدی در نام دامنه، میزان حضور و مشارکت سایت در شبکه های اجتماعی، کلمات کلیدی در محتوا، لینک های موجود و مرتبط در صفحات و… . بخش آخر کلمه SEO حرف O و مخفف عبارت Optimization به معنی بهینه سازی می باشد.این بهینه سازی بیشترین اشاره را به محتوای سایت را دارد.این محتوای سایت است که به موتورهای جستجو خواهد گفت که کاربران در سایت چه چیزی را خواهند دید و به طور کل موضوع سایت چیست و این محتوای خوب است که کاربران مایلند به آن دست یابند و از مزایای آن استفاده کنند. بهینه سازی می تواند از اجزای بسیار زیادی تشکیل شود.مهمترین این موارد که در بهینه سازی باید به آن توجه شود، برچسب عناوین و توضیحات متا می باشد که چون در نتایج موتورها نمایش داده می شوند باید کارایی لازم را دارا باشد.مورد مهم بعدی تعداد و کیفیت لینک هایی است که از سایت های دیگر در صفحات ما وجود دارد.سایت هایی که پیوندشان در صفحات ما قرار دارند باید به گونه ای باشند که در حوزه خود مدعی و برای کاربر مفید باشند.
خوانده شده 54 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.