ریال
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 13:42

کفپوش دامداری arzanimat مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :جاده ساوه - سه راه آدران - به طرف شهریار، جنب پارس کمپرسور- مجتمع صنعتی شهید زواره ای- خیابان پنجم- پلاک 76
تلفن :02156584422
ایمیل : https://arzanimat.com/%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/
حال آنکه در بسیاری از دامداری‌ ها این کفپوش مناسب با حرکات دام طراحی نشده است. سطح کفپوش دامداری نه تنها باید دارای بافت کافی جهت ایجاد کشش متناسب با حرکات دام باشد بلکه تا حد زیادی نظافت و تمیز کردن محیط را برای پرسنل مهیا کند.

در برخی از موارد زیرانداز دام به قدری صاف هستند که باعث لغزش گاوها و در نتیجه آسیب دیدن آنها می شود و در برخی از موارد آنقدر ناهموار هستند که دام دچار مشکلاتی در پا و سم می‌شود.

بنابراین باید همیشه تعادل خوبی بین مقاومت مت و تمیزی آن وجود داشته باشد. تجربه نشان داده است در نظر گرفتن تنها یک جنبه باعث کاهش بازدهی در دامداری ها می شود. کف راهروهای راه راه که برای جلوگیری از لغزش استفاده می شود می‌تواند باعث سایش بیش از حد سم ها شود. به علاوه این کفپوش ها مقاومت کافی برای حرکت راحت دام را فراهم نمی‌کند. سطوح صاف علاوه بر بالا رفتن احتمال لغزندگی در هنگام راه رفتن، استرس را در دام افزایش می‌دهد.

کفپوش های نامناسب فرسودگی دام را تا 20 درصد تسریع می کند و گاوها در طی 3 هفته به دلیل لنگش (بیماری است که اولین نشانه آن پشت خمیده گاو است) آسیب قابل ملاحظه ای می بینند.

کفپوش دام تولید شده در صنایع لاستیکی ارزانی نه تنها حرکت دام را بهبود می‌بخشد بلکه آنچنان محکم و با دوام هستند که در برابر فشار و وزن بالا، اسید، کود و تمیز کردن مکرر مقاومت دارند.

تمام دامداران می‌دانند وقتی یک گاو شیری احساس خوبی داشته باشد و تغذیه خوبی دریافت کند شیر بیشتری تولید می‌کند. بنابراین کف دامداری به عنوان اولین مکانی که یک گاو با آن ارتباط برقرار می کند از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمایه گذاری برای کف دامداری ها بسیار هوشمندانه است. هزینه هر متر مربع نسبتا کم و و در مقایسه با پالت های کف دامداری معمولی مقرون به صرفه تر و البته با کیفیت تر می باشد.

کفپوش لاستیکی باعث توانمند کردن دام در راه رفتن ایمن می‌شود. این کفپوش با داشتن سطح غیر لغزنده، مانع از لغزش دام و در نتیجه کاهش استرس در دام می‌شود.
خوانده شده 64 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.