ریال
پنجشنبه 29 شهريور 1403

شنبه, 27 مرداد 1403 09:24

تفنگ میخکوب از قطعات گوناگونی تشکیل شده drhilti مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :میدان حسن اباد، روبروی بانک آینده، کوچه نجف علیزاده، پاساژ لورنزو، طبقه همکف، پلاک ۲
تلفن :02166177726
ایمیل : info@drhilti.ir
دسته: لوازم یدکی تفنگ میخکوب برچسب: پخش یدکی کاور صداگیر, صداگیر تفنگ میخ کوب, صداگیر میخکوب, فروش کاور صدا گیر میخکوب, فروش یدکی کاور صداگیر, فروش یدکی کاور صداگیر میخکوب, قطعه یدکی صداگیر تفنگ, قطعه یدکی کاور صداگیر, قیمت کاور صداگیر میخکوب, قیمت یدکی میخکوب, یدکی کاور صدا گیر میخکوب تفنگی, یدکی کاور صداگیر, یدکی کاور صداگیر میخ کوب
توضیحات اطلاعات بیشتر نظرات (0)
توضیحات
تفنگ میخکوب از قطعات گوناگونی تشکیل شده که هر کدام از آنها وظیفه خاصی دارند و بروز هرگونه مشکلی باعث می شود که عملکرد کل تفنگ با مشکل مواجه شود. قطعه یدکی کاور صداگیر یکی از این قطعات است که بهتر است قبل از خرید با آن آشنا شوید. قطعه یدکی تفنگ میخکوب به نام کاور صداگیر یا کاور پلاستیکی از جنس پلاستیک فشرده می باشد و ساخت و پردازش کاور صداگیر در کشور تایوان صورت گرفته و از این قطعه پلاستیکی هنوز نمونه مشابه ایرانی تولید نشده است. در صورت صدمه و پرت شدن تفنگ میخکوبی، این قطعه پلاستیکی بیشترین صدمه را به خود می بیند. کاربرد قطعه کاور صداگیر، حفظ و نگهداری از قطعه صداگیر یا صدا خفه کن در قسمت پایینی تفنگ میخکوب می باشد و در هنگام میخکوبی این قطعه نقش دسته کمکی را ایفا می کند.
خرید قطعه یدکی میخکوب کاور صداگیر
در تفنگ های میخکوب مانند کامرکس و والتی با هماهنگی قطعات در کنار هم عمل میخکوبی داخل مصالحی مانند بتن و یا آهن صورت می گیرد؛ از همین رو حتما باید در صورت آسیب دیدن هر کدام از قطعات آن را تعویض نمایید تا کیفیت عملکرد دستگاه تفنگ میخکوب حفظ شود و از طرفی احتمال اسیب رسیدن به سایر قسمت ها را تا حد زیادی کاهش دهید. به یاد داشته باشید که با سرویس دهی مداوم و در بازه های زمانی منظم، عمر مفید قطعات مختلف تفنگ میخکوب را افزایش خواهید داد و به این صورت تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. قطعه یدکی کاور صداگیر تفنگ میخکوب را در بسته بندی های تکی و 5 عددی به فروش می رسانند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. البته باید در نظر داشته باشید که بسته بندی های 5 تایی از نظر قیمت به صرفه تر خواهند بود.
محصولات مرتبط
قطعات یدکی تفنگ میخکوب| فنر ضربه گیر و میله هادی میخ
فنر ضربه گیر تفنگ میخکوب
اطلاعات بیشتریدکی تفنگ کاور دو پیچ
یدکی كاور دو پيچ
اطلاعات بیشترهادی میخ میخکوب
هادی میخ تفنگ میخکوب بتن
اطلاعات بیشتریدکی تفنگ میخکوب| میله انتها پیستون گاید و سوزن
قطعه یدکی سوزن میخکوب
اطلاعات بیشتر
خوانده شده 52 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

گالري عکس

{gallery}3541{/gallery}
درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.