ریال
جمعه 30 شهريور 1403

سه شنبه, 30 مرداد 1403 09:01

پرشر سوئیچ گاز دانگز ci-farco مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :لاله زار جنوبی، کوچه اتحادیه، پاساژ اتحادیه، طبقه همکف، واحد 37
تلفن : 09127065245
ایمیل : info@ci-farco.ir
پرشر سوئیچ گاز دانگز مدل GW50 یه سوئیچ فشار کوچک ولی در عین حال دقیق و کاربردی است. که برای کنترل فشار گازهای قابل اشتعال با فشار پایین مورد استفاده قرار میگیرد. از موارد بسیار روشن و ملموس که اکثر افرادی که حتی یک بار سر به قسمت موتور خانه منزل خود زده باشند. با این پرشر سوئیچ حتما برخورد کرده اند. در کنار مشعل گاز دیگ آب گرم موتور خانه جهت کنترل فشار گاز ورودی مشعل از این مدل استفاده میشود. که در عین ظاهر ساده نقش بسیار کلیدی و مهمی دارند.
با بالا رفتن فشار گاز، پرشر سوئیچ دانگز GW50 با فرمان به شیربرقی گاز ورودی به مشعل را قطع می کنید. تا وقتی فشار گاز به حد نرمالی که توسط اپراتور تنظیم گردیده نرسد مجددا فرمان وصل را صادر نخواهد کرد. با توجه به فشار گاز شهری در ایران که معمولا بین ۲۰ تا ۵۰ میلی بار است مدل GW50A6 که فشار کاری آن بین ۵ تا ۵۰ میلی بار است. بسیار پرکاربرد و پر مصرف میباشد.
چرا برای گاز باید حتما از پرشر سوئیچ مخصوص گاز استفاده کرد؟
وقتی سیال در گردش در سیستم گاز قابل اشتعال، یعنی گازی از خانواده متان باشد. نمیتوان از پرشر سوئیچ معمولی برای کنترل فشار آن استفاده کرد. چرا که سوئیچ های فشار معمولی با توجه به اینکه سیستم سوئیچ آن سیستم فنری است. با برخورد فنر به مگنت امکان جرقه و اشتعال سیستم و آتش سوزی و ایجاد خسارات جبران ناپذیر به سیستم یا افراد در تماس به سیستم خواهد شد. دیده شده گاهی افرادی سودجو برای کار گزاری سوئیچ های فشار معمولی به جای نوع مخصوص گاز، از توجیهات غیر فنی استفاده میکنند. که لازم است بسیار به این نکته مهم توجه شود. چرا پرشر سوئیچ گاز دانگز آلمان؟
شرکت دانگز یکی از قدیمی ترین تولید کننده های محصولات درگیر با گاز و هوا از جمله پرشر سوئیچ GW50 میباشد که با توجه به دقت کاری و ایمنی بالا بسیار پرکاربرد و محبوب میباشد.
دقت کنیم!!!
متاسفانه دیده شده در چند سال اخیر برخی شرکت های سود جوی داخلی پرشر سوئیچ هایی از نظر ظاهری مشابه این پرشر سوئیچ ها تولید کرده اند. که از نظر کیفیت بسیار ضعیف تر میباشد. که لازم است دقت کنیم که گاز اصلا با هیچ مصرف کننده ای شوخی ندارد. مشخصات:فشار کاری: ۵ – ۵۰ میلی بار سایز اتصال: ۱/۴ اینچ
کشور سازنده: آلمان مورد استفاده: برای مشعل
جهت سفارش این محصول با ابزار دقیق فرکو تماس بگیرید. ما در کنار شما هستیم. Zahedi Zahedi
مطالب مرتبط مانوستات ویکا PGS23 ، مانوستات (سوییچ فشار عقربه ای)
می 28, 2024 مانوستات ویکا PGS23
اطلاعات بیشتر دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند * دیدگاه *
خوانده شده 48 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.