ریال
چهارشنبه 25 مهر 1403

یکشنبه, 08 مهر 1403 14:31

پورتال وب در قالب داشبورد برای مدیران darkoobwebdesign مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس : سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه پنج، واحد 12
تلفن :22085386
ایمیل : info@darkoobwebdesign.ir
در این عصر و زمان ، همه مشاغل به یک وب سایت نیاز دارند تا بتوانند از سبک زندگی پر سرعت و پر از فناوری مصرف کنندگان مطلع شوند. بدون داشتن یک وب سایت کاربردی و با ظاهری حرفه ای ، مشتری های احتمالی خود را از دست خواهید داد. کاربران وقتی یک وب سایت با کیفیت پایین می بینند ، آن را با یک تجارت و محصول بی کیفیت مرتبط می کنند. پس کیفیت طراحی بسیار مهم است. از این رو به شما صاحبان مشاغل و مدیران پیشنهاد می کنیم برای طراحی یک وب سایت کاملا حرفه ای و با کیفیت با مشاوران و کارشناسان ما در شرکت طراحی وب سایت دارکوب در ارتباط باشید.

مشاغل موفق از “پورتال های سازمانی” استفاده می کنند. یک پورتال سازمانی شامل قابلیت های باورنکردنی عملکردی است.

پورتال سازمانی (EIP یا Enterprise Information Portals) یک پلتفرم تحت وب می باشد. اطلاعات موجود در این پلتفرم از منابع مختلف است که در یک منبع واحد و جامع ذخیره می شو.

در این پورتال کارمندان می توانند به اطلاعات درون سازمانی دسترسی داشته باشند و همچنین قادر خواهند بود این اطلاعات را تغییر داده یا به اشتراک بگذارند. این اطلاعات قابلیت شخصی سازی توسط کارمندان را دارد.

پورتال های سازمانی انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

Role portals: این نوع پورتال مختص هر سه نوع از مدل های تجاری (B2B، B2C، B2E) می باشد.
Business intelligence portals: این نوع پورتال شامل برنامه های مخصوصی برای تحلیل، ذخیره و دسترسی به اطلاعات می باشد.
Business area (Intranet) portals: این نوع پورتال ها شامل عملکردهای خاص درون سازمانی هستند.
پورتال سازمانی، نه تنها بارز ترین چهره از سازمان است بلکه مسیر اصلی تعامل بین سازمان و مشتریان و شرکا و … نیز می باشد. متاسفانه اغلب پورتال های سازمانی داخلی طراحی قدیم خود را دارند این مسئله می تواند، تبعات بدی برای سازمان ایجاد کند، از جمله:

کار با پورتال های سازمانی قدیمی با روند رابط کاربر (UI) یا تجربه کاربری (UX) همگام نیستند.
طراحی های گذشته سازگار Responsive نیستند. به همین تجربه کاربر را در دستگاه های تلفن همراه تخریب می کند.
پورتال های سازمانی قدیمی با سایر برنامه های مهم تجاری سازگار نیستند و با برنامه ها و بخش هایی از داده ها ارتباط برقرار نمی کنند.
راه ها و شیوه های موجود در پورتال های قدیمی برای تعامل با مشتریان و شرکا بسیار محدود هستند.
به جای فقط یک وب سایت معمولی ، می توانید پورتالی داشته باشید که عناصری مانند رسانه (وبلاگ ها ، پادکست ها ، فیلم ها) و تجارت آنلاین (یک فروشگاه کامل آنلاین با قابلیت های فراوان) را با ویژگی های داخلی مانند مدیریت اسناد الکترونیکی و مدیریت فرایند های تجاری ، ادغام کند.

پورتال سازمانی یکی از هسته های اصلی کسب و کار است و به شما کمک می کند آن را به کارآمد ترین شکل ممکن اداره کنید. با کمک پورتال می توانید به راحتی چندین جنبه از تجارت خود را فقط از یک مکان مرکزی مدیریت کنید.

مهمترین نکته در طراحی پورتال های سازمانی این است که چگونه همه ویژگی های ممکن را در یک سایت زیبا و کاربردی ادغام کنید. در این باره باید گفت شرکت طراحی سایت دارکوب می تواند برای شما یک پورتال سازمانی را به نحوی ایجاد کند که تمام نیاز های شما پوشش داده شود.

تیم طراحی سایت دارکوب تمامی وب سایت ها را از پایه طراحی می کند و برای ایجاد یک پورتال سازمانی که هم به مشتریان تان برای تعامل بیشتر با شما و هم برای بهبود روند کسب و کار، کمک می کند. نیاز شما هرچه باشد ، شرکت طراحی سایت دارکوب می تواند یک پورتال عالی برای کسب و کار شما ایجاد کند.

یک پورتال سازمانی به شما این قدرت را می دهد تا وب سایت خود را به راحتی مدیریت کنید تا بتوانید به جای مرتب سازی مقالات و انجام کارهای دستی ، وقت خود را صرف نوآوری و رشد تجارت خود کنید. هیچ راهی بهتر برای افزایش همزمان اعتماد و اعتبار شرکت خود به صورت آنلاین وجود ندارد جز ایجاد یک پایگاه اینترنتی. با استفاده از پورتال سازمانی می توانید مشتریان احتمالی خود را تحت تاثیر قرار دهید و همچنین گردش کار خود را بهبود ببخشید.

درباره ما
فعالیت دارکوب از مهرماه ۱۳۸۱ به صورت تخصصی آغاز شد. گزیده ای از خدمات دارکوب شامل طراحی وب سایت و پرتال، راه اندازی استارت آپ، سئو و بهینه سازی وب سایت، دیجیتال مارکتینگ، آموزش طراحی وب سایت و سئو، ارائه قالب های وبسایت و قالب های وردپرس به صورت سئو و ثبت دامنه و هاستینگ می باشد. این مجموعه از سال 1381 تا کنون در حدود چهار هزار وب سایت را طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی نموده است.

تماس با ما
ایمیل : info[at]darkoobwebdesign.ir
تلفن : 22083926 – 22085386 – 22082258
ساعات تماس : شنبه تا چهارشنبه ساعت 9 تا 17
شعبه یک و آموزشگاه : تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، واحد 7
شعبه دو : تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه پنج، واحد 12
خوانده شده 25 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.