ریال
چهارشنبه 25 مهر 1403

یکشنبه, 15 مهر 1403 10:50

از انجام تا زمان ترمیم دندانپزشکی یوسف بالوی پور مهم

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 15 مهر 1403
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :سعادت آباد بین میدان بوستان (کتاب) و چهارراه سرو جنب بانک پارسیان پلاک 104
تلفن :02122383900
ایمیل : https://www.instagram.com/yousefbalavipour/
چگونه کامپوزیت لبخند شما را زیباتر میکند؟ بهبود ظاهر دندان
داشتن دندانی متفاوت از دندان های دیگر طبیعی است. باندینگ کامپوزیت می تواند با اطمینان از اینکه تمام دندان های شما شبیه به هم به نظر می رسند، به شما کمک کند لبخند خود را بهتر کنید. کامپوزیت می تواند به ترمیم دندان هایی که شکل غیرعادی، کج، شکسته یا تغییر رنگ دارند کمک کند. پر کردن شکاف بین دندان ها
باندینگ کامپوزیت یک درمان دندانپزشکی عالی برای پر کردن فاصله بین دندان ها است. همچنین یک راه ساده و آسان برای بستن این شکاف ها یا فضاها برای جلوگیری از چسبیدن غذا در شکاف ها و آسان کردن غذا خوردن است. باندینگ کامپوزیت بادوام است و با مراقبت مناسب از دهان می تواند تا 10 سال یا بیشتر دوام بیاورد. شما می توانید با پرهیز از غذاهای چسبناک یا سفت، لبخند کامپوزیتی خود را دست نخورده نگه دارید.
ریشه های دندانی که در معرض دید قرار دارند را بپوشانید
کامپوزیت می تواند به طور موثر و سریع دندان های آسیب دیده را بدون نیاز به روش های پیچیده و گران قیمت دندان ترمیم کند. افرادی که ریشه دندان‌هایشان در معرض فرورفتگی ناشی از عقب‌رفتگی لثه‌ها است، می‌توانند برای پوشاندن ریشه‌ها و جلوگیری از افزایش حساسیت به غذاهای سرد و گرم، کامپوزیت ونیر انجام دهند. علاوه بر این، باندینگ زیبایی و ظاهر لبخند شما را تقویت می کند.
روش انجام کامپوزیت دندان چیست؟
این فرآیند در مقایسه با جایگزین ها مانند لمینت نسبتا آسان تر است.
ابتدا برای مشاوره مراجعه می‌کنید – برای اولین ویزیت مراجعه می‌کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید، در میان بگذارید و بنابراین دندانپزشک بتواند دندان‌های شما را تجزیه و تحلیل کند – به این ترتیب او متوجه می‌شود که اصلاحات جزئی یا عمده هستند.
سطح دندان با محلول اسید مخصوص پوشانده می شود تا چسبندگی رزین افزایش می یابد.
ما یک محلول ژل ملایم را روی ناحیه مینای دندان طبیعی رنگ می کنیم - این باعث سفت شدن سطح دندان شما می شود و امکان اتصال محکم را فراهم می کند.
سپس یک رزین بتونه مانند که حاوی رنگدانه های همرنگ است به دندان طبیعی شما اعمال می کنیم.
سپس رزین را شکل می دهیم تا مطابق با دندان های طبیعی شما باشد.
در مرحله بعد، رزین را با استفاده از نور UV سخت می کنیم.
در نهایت، رزین را به درخشش طبیعی جلا می دهیم که یک اصلاح لبخند زیبا و مطمئنی را که شایسته آن هستید به شما می دهد.
انتخاب رنگ کامپوزیت
همانطور که در بالا اشاره شد کامپوزیت بین 3 تا 10 سال دوام می آورد بعد از آن باید برای ترمیم آن اقدام کرد یا گاهی ممکن است در همین مدت آسیب ببیند که در این صورت باید ترمیم شود. در ادامه به نکاتی جهت ترمیم کامپوزیت می پردازیم. ترمیم کامپوزیت دندان
به صورت کلی ترمیم کامپوزیت دندان زمانی صورت می‌ گیرد که دندان شما دچار تغییر رنگ شده یا به دلایل مختلف ترک خورده یا شکسته است. در پروسه ترمیم به وسیله کامپوزیت، دندان کمی تراش داده می‌ شود و در مرحله بعدی مواد کامپوزیتی روی آن قرار داده می‌ شود.
پس از قرار دادن مواد کامپوزیت برای سفت شدن مواد اشعه ای تابانده می‌ شود. در نهایت پزشک با مهارت و دقت دندان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ها را به شکل زیبایی فرم می‌ دهد. توصیه می‌ کنیم عمل ترمیم کامپوزیت دندان را پیش از حاد شدن مشکل انجام دهید تا با یک پالیش برطرف شود.
خوانده شده 17 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

گالري عکس

{gallery}3556{/gallery}
درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.