ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 19 فروردين 1403 10:17

نمونه قرارداد حقوقی خدمات پشتیبانی در arta-holding مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :میدان جهاد ، خيابان چهلستون ، خيابان دوم ، پلاك 33 ، ساختمان پارس ، طبقه پنجم ، واحد 14
تلفن :88952893
ایمیل : https://arta-holding.com/contact-us/#
عبارتست از ارائه خدمات پشتيباني و نگهدارى از زيرساخت شبكه كامپيوترى، تامين تجهيزات، سرويس ها و سيستم هاى مربوطه مستقر در محل كارفرما و بشرح جزئيات ذيل مي باشد:

1- پشتيباني ، نگهدارى و بروز رساني تجهيزات شبكه و سرور هاى كارفرما.

2- پشتيباني ، نگهدارى و به روزرساني تجهيزات كامپيوترى متصل به شبكه كاربران كارفرما.

3- ارائه سرويس هاى پيشگيرانه بصورت دوره هاى ٤ ماهه.

4- حفظ امنيت كليه اجزاى شبكه با توجه به امكانات فراهم شده توسط كارفرما. لازم بذكر است امنيت فيزيكي شامل موضوع قرارداد و تعهدات پيمانكار نميباشد.

5- تهيه نسخه هاى پشتيبان به گونه اى كه در صورت بروز حوادث پيش بيني نشده ، بازيابي اطلاعات و راه اندازى مجدد در اسرع وقت ميسر باشد.

6- تعمير تجهيزات معيوب كارفرما در حد توان و يا ارسال براى تعمير به نماينده مجاز

7- ارائه پيشنهادات كارشناسي براى افزايش توانايي و كارآيي سيستم.

8– جمع آورى و بروز رساني مستندات سخت افزارى و نرم افزارى شبكه.

9– مشاوره در خريد و ارتقاء تجهيزات.

10- ارزيابي نيازهاى آموزشي كاربران در حيطه فن آورى اطلاعات و برگزارى كلاسهاى آموزشي مرتبط.

تبصره ١ ) در صورتيكه دوره آموزشي مورد نياز در تخصص پيمانكار نباشد اين مورد با هماهنگي كارفرما برون سپارى خواهد شد.

تبصره ٢ ) مواردى از تجهيزات كارفرما ، كه بصورت كلي يا جزئي از دسترس و كنترل پيمانكار خارج باشد شامل موضوع قرار داد نخواهد بود.

تبصره ٣ ) كليه نرم افزارهاى غير تخصصي مبتني بر سيستم عامل ويندوز با مشاوره پيمانكار خريدارى و مورد بهره بردارى قرار خواهد گرفت و پاسخگوى كليه ايرادات وارده در نرم افزار شركت فروشنده بوده و پيمانكار موظف به پيگيرى مي باشد.

تبصره ٤ ) تهيه پشتيبان صرفا از روى سرور انجام مي پذيرد و در موارد خاص كارفرما بايد مراتب را كتباً به پيمانكار اعلام نمايد.

تبصره ٥ ) ماشين هاى ادارى كه به نوعي با اتصال به شبكه ، جزء شبكه شوند بعنوان يكي از مفاد موضوع قرارداد در نظر گرفته خواهند شد . مثل دستگاه FAX.

تبصره ٦ ) ماشين هاى ادارى كه به نوعي با قطع اتصال از شبكه ، از شبكه خارج گردند و بصورت تنها از آن استفاده شود شامل موضوع قرارداد نمي شود ولي پيگيرى امور مربوطه با پيمانكار مي باشد . مثل دستگاه COPIER.

تبصره ٧) پيگيرى مشكلات لينك هاى ارتباطي مانند اينترنت، اينترانت و ارتباطات وايرلس به پيمانكار سپرده شده اما در مورد نحوه ارائه سرويس، خدمات و پشتيباني مربوطه و همچنين بازديد هاى دوره اى مورد نياز (در صورت لزوم) شركت / پيمانكار ثالثي كه لينك را راه اندازى كرده است مسئول مي باشد.

تبصره ٨ ) كارفرما كليه اتفاقات پيش آمده را در ساعات ادارى توسط رابطين معرفي شده به اطلاع منشي پيمانكار ميرساند و در ساعات غير ادارى با شماره همراه اعلام شده از طرف پيمانكار تماس برقرار مي نمايد.

نمونه قرارداد خدمات مشاوره و پشتیبانی شبکه

ماده ٢ – مدت قرارداد :

نمونه قرارداد خدمات مشاوره و پشتیبانی شبکه

١–٢– مدت قرارداد 12 ماه شمسي از تاريخ ………………………………… تا تاريخ ……………………………… است .

٢–٢– در صورت توافق طرفين، اين قرارداد براى مدت مشخص قابل تمديد است.

تبصره ٩ ) نرخ قرارداد جديد به هنگام عقد قرارداد توافق خواهد شد. در صورت عدم تغيير در حجم و موضوع قرارداد افزايش مبلغ قرارداد يك بار در طي سال شمسي صورت مي پذيرد و اين افزايش توافقي خواهد بود.

ماده ٣ – مبلغ قرارداد و شرايط پرداخت :

٣–١– مبلغ قرارداد برابر ………………………………….. ريال معادل ………………………………….. تومان مي باشد كه در سه قسط مساوى ………………………………….. ريالي معادل ………………………………….. تومان از سوى كارفرما به پيمانكار به صورت ماهيانه پرداخت خواهد شد كه ٩ درصد ماليات بر ارزش افزوده نيز به آن اضافه مي شود.

تبصره ١٠ ) به ازاى هر ساعت حضور كارشناس در محل پيمانكار در ساعات و جلساتي غير از موارد تعيين شده در ماده ٥ و مازاد بر ساعات مندرج در بند ٣-١ همچنين ساعات و جلسات غير ادارى و روزهاى تعطيل مبلغ………………………………….. ريال دريافت مي گردد.

تبصره ١١ ) در صورت تغيير نرخ ماليات بر ارزش افزوده توسط دولت و يا سازمان هاى مربوطه، نرخ جديد از تاريخ ابلاغ عمومي محاسبه خواهد شد. ارائه گواهي موديان مالياتي معتبر بر عهده پيمانكار مي باشد.

تبصره ١٢ ) كارفرما ميتواند ١٠% موضوع قرارداد را افزايش يا كاهش دهد و طرفين مكلف به انجام و اجراى كار بر اساس مبلغ مندرج در اين قرارداد مي باشند ، اما فزون بر اين ، بر اساس توافق جداگانه اى كه به تاييد طرفين خواهد رسيد اقدام خواهد شد. ( راه اندازى و پياده سازى سيستم يا سرويس، خدمات و يا امكانات جديد شامل موضوع اين قرارداد نمي باشد و در توافق جداگانه اى بين كارفرما و پيمانكار انجام خواهد شد.
خوانده شده 79 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.