ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 19 فروردين 1403 10:50

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم در ayla-clinic مهم

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
آدرس :میدان اول شهران ابتدای بزرگراه آبشناسان خیابان یاس سوم ساختمان هوشمند پدر پلاک 22/ طبقه 3/ واحد 12
تلفن :021-44329901
ایمیل : aylaclinic.ir@gmail.com
تیرگی واژن به جهت عوامل مختلفی نظیر استفاده از تیغ، هورمون ‌ها و کمبود برخی از ویتامین‌ ها رخ می‌ دهد. متدهای گوناگونی همچون استفاده از کرم، درمان‌ های خانگی، میکرونیدلینگ و… برای روشن کردن پوست این ناحیه وجود دارد که در حال حاضر، لیزر وایتنینگ به دلیل سریع و ایمن بودن به عنوان بهترین روش برای روشن سازی ناحیه تناسلی، شناخته می شود.

وایتنینگ زیربغل
یکی دیگر از متداول‌ ترین نواحی بدن در خصوص تیره شدن پس از واژن، زیربغل است. این موضوع می ‌تواند تأثیر فوق العاده ای در اعتماد به نفس افراد داشته باشد. در اکثر موارد خانم ها به دلیل تیرگی زیر بغل، از پوشیدن لباس ‌های محبوب خود اجتناب می‌ کنند؛ اما با لیزر وایتنینگ زیربغل، در مدت زمانی کوتاه و با هزینه‌ ای اقتصادی در برطرف کردن این مشکل به آن‌ ها کمک می‌کنند.

وایتنینگ قوزک پا، آرنج و زانو
جمع شدن پوست ضخیم و سلول‌ های مرده در قوزک پا، آرنج و زانو به علت لایه ‌برداری نکردن از المان های اصلی تیره شدن این نواحی به شمار می ‌رود. با بروز این مشکل، اغلب بانوان به سراغ متدهای خانگی می ‌روند که معمولاً هیچ گونه نتیجه‌ ای دریافت نمی‌ کنند؛ اما در عوض، افرادی که به سراغ لیزر وایتنینگ قوزک پا، آرنج و زانو می ‌روند، نتایجی قطعی و فوری کسب می‌ کنند. در اصل، با لیزر وایتنینگ این سلول ‌های مرده لایه ‌برداری شده و در نهایت، این نواحی سفید می شوند.

شما می توانید برای استفاده از خدمات زیبایی لیزر موهای زائد و لیزر وایتنینگ، به کلینیک زیبایی آیلا مراجعه نمایید و خود را از شر موهای زائد و نواحی تیره بدن خلاص کنید.

سوالات پر تکرار لیزر موهای زائد بدن
کلینیک زیبایی و لیزر غرب تهران (کلینیک زیبایی آیلا) از بهترین و به روزترین دستگاه های لیزر موهای زائد که قابلیت های فراوانی دارند، استفاده می کند. شما پس از چند دوره درمان، متوجه عملکرد فوق العاده دستگاه لیزر پلاتینیوم B8 خواهید شد. ما اینجا برآنیم که با تمام توان، با انجام خدمات تخصصصی رضایت شما را با ظاهری شاداب و جوان جلب نماییم.

پس از لیزر موهای زائد چه کاری می بایست انجام داد؟
_ از برخورد نور مستقیم خورشید به ناحیه لیزر شده خودداری کنید.
_ استفاده از هر وسیله برنزه کننده ای ممنوع می باشد.
_ دستورالعمل های مراقبت های بعد از متخصص پوست را دنبال کنید.
_ پس از درمان مقداری قرمزی و تورم خواهید دید که اغلب شبیه به آفتاب سوختگی خفیف به نظر می رسد و استفاده از کمپرس خنک میتواند به کاهش آن کمک کند.

آیا پس از لیزر موهای زائد از کار افتادگی وجود دارد؟
ممکن است بلافاصله پس از انجام لیزر موهای زائد، پوست درمان شده شما قرمز و متورم میشود. با این وجود، مشکل جدی وجود ندارد و می توانید به فعالیت های روزمره خود بپردازید.

چه مدت پس از لیزر موهای زائد نتیجه را میبینیم؟
نتایج لیزر موهای زائد در افراد مختلف متفاوت است. رنگ و ضخامت موهای شما، ناحیه تحت درمان، نوع لیزر استفاده شده و رنگ پوست شما همگی بر روی نتیجه تاثیر می گذارند. پس از اولین درمان شما می توانید انتظار کاهش 10 تا 25 درصدی موها را داشته باشید. به طور کلی برای از بین بردن موهای زائد، اکثر بیماران به 6 تا 8 جلسه لیزر درمانی نیاز دارند.

نتایج لیزر موهای زائد بدن تا چه مدت ماندگار خواهد بود؟
اکثر بیماران برای ماه ها یا حتی سال ها بدون مو می مانند. هنگامی که برخی از موها دوباره رشد می کنند، احتمالا کمتر قابل توجه خواهند بود. برای اینکه ناحیه عاری از مو باشد، بیمار ممکن است به شارژ جلسات لیزر نیاز داشته باشد.

عوارض جانبی احتمالی چیست؟
شایع ترین عوارض جانبی جزئی است و 1 تا 3 روز طول می کشد. این عوارض جانبی عبارتند از:
درد و ناراحتی، تورم، سرخی.
سایر عوارض جانبی احتمالی زمانی که لیزر موهای زائد توسط متخصص پوست یا تحت نظارت مستقیم متخصص پوست انجام شود، نادر است. سایر عوارض جانبی احتمالی عبارتند از:
تاول زدن، شیوع هرپس سیمپلکس (زخم سرد)، عفونت ها، جای زخم، روشن شدن یا تیره شدن پوست.
با گذشت زمان، رنگ پوست تمایل به بازگشت به حالت عادی دارد. با این حال، برخی از تغییرات در رنگ پوست دائمی هستند. به همین دلیل است که مراجعه به پزشک متخصص در درمان های لیزری و دانش عمیق پوست بسیار مهم است. پیروی از دستورالعمل های قبل از درمان و دستورالعمل های بعد از درمان، خطر عوارض جانبی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

آیا تمام رنگ های پوست می توانند لیزر موهای زائد را دریافت کنند؟
با لیزر مناسب می توان انواع پوست را درمان کرد. هر چه پوست شما روشن تر باشد، ایمن تر است، زیرا لیزر به دنبال رنگدانه تیره است. پوست های تیره تر مانند پوست های آسیایی، اسپانیایی یا آفریقایی باید با دقت بیشتری درمان شوند تا لیزر پوست را نسوزاند و رنگدانه آنها را به هیچ وجه بر هم نزند.

آیا بارداری بر روی لیزر موهای زائد تاثیر می گذارد؟
بارداری سطوح هورمونی را تغییر می دهد، که می تواند باعث رشد مجدد مو شود. هنگامی که موزاد متولد می شود و هورمون ها به حالت عادی باز می گردند، پس از چند لیزر درمانی معمولا همه چیز به حالت قبل بر می گردد.

چرا از لیزر موی زائد پاسخ دلخواه را نمیگیریم؟
بسیاری از بیماران جادوی ناپدید شدن فوری موهای زائد را پس از یک جلسه لیزر موهای زائد پیش بینی میکنند با این حال، حقیقت متفاوت است. موهای ناخواسته شما یک شبه پس از لیزر از بین نمی روند.
خوانده شده 89 بار

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی رایگان سایت رایگان بفروش هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.